søndag den 15. januar 2012

Lad mig på det kraftigste...

... fraråde brugen af kvark som erstatning for fløde!


Billedet, der iøvrigt ligner et billede fra en 60'er kogebog (uskarpt og brunt i brunt...), viser min aftensmad idag!
Som stor fan af champignon a la creme og fast besluttet på at blive en moden udgave af Danmarks næste topmodel, forsøgte jeg mig med en fedtfattig udgave af den skønne spise. Ganske enkelt byttede jeg fløden ud med kvark.
Don't do that!
Det blev en ækel substans, bestående af gummi-agtige champignons og brune oste-nullermænd.
Smagen var heller ikke i den gode ende.
Den var sur. Punktum.

Nogle ville nok have valgt at tømme tallerknen i skraldespanden; hvorfor spise noget man ikke kan lide?
Måske jeg lærer det en dag...

1 kommentar:

  1. Prøv en anden gang at erstatte fløden med, creme fine til madlavning, den findes med forskellige fedt % og jeg synes den er en okay erstatning.

    SvarSlet